hundar

Åååå..... JAG VILL HA EN HUND MAMMA JAG VILL HA EN HUND NU jag ska ha en hund det har jag bestämt.


en hund om jag hade en hund så skulle jag va så
glad men jag ska ha en hund men om jag inte
får en nu så ska jag ha en när jag blir stor
jag vill ha en hund.
mer bilder på hundar jag tycker om
hundar för den är så söta tycker
inte ni de.

den var väl söt ialla fall den kan ju
gå i vattnet utan att den drunkar.
men det är så bra om den lamrar i vattnet.

en son vill jag ha mamma
jag vill ha en hund i julklapp.


Kommentarer
Postat av: elli

Vad jag blir imponerad av ditt blogg skrivande. Du är duktig. Du är faktiskt så duktig så mamma och pappa borde bums ge dej en hund!!!

2009-02-06 @ 19:09:54
Postat av: Kajsa

Hur kan mamma och pappa din kunna motstå detta...

2009-02-06 @ 22:27:55
Postat av: Anonym

Vad du skrev fint om hundar och vilka fina bilder du hade lagt ut på hundar. Jag tror att det blir bäst om du orkade vänta med hund tills du blir vuxen. För jag vet att ni har så mycket att göra och jag tror att det skulle bli lite jobbigt att gå ut med hunden varje morgon innan du går till skolan. Har hört att det är väldigt dyrt att köpa hund och du som måste spar till din Amerika resa.

God natt mitt kära barnbarn från din mommo

2009-02-08 @ 20:09:30
Postat av: mamma

Ja du Ebba, alla har vi våra drömmar, du drömmer om en hund och jag förstår att du gör det, jag vet hur mycket du gillar hundar.

2009-02-08 @ 21:09:19
Postat av: Eva

Jag förstår att du vill ha en hund men du måste nog vänta till du blir lite större och kan sköta om en hund. Även om det är kul med en hund så är det mycket jobb med den för man måste gå ut med den flera gånger om dagen och kanske ibland på natten. Jag vill också ha en Nallehund men så länge som jag bor i lägenhet går det inte.

2009-02-10 @ 13:33:32
Postat av: Sussi Tikkanen

jASSÅ DU HAR GÅTT Och BLIVIT HUNDSJUK ja sådant virus smittar av sig, men du får träna med hugo och "jätte" eddie ;p fast du kanske börjar jaga killar innan du har tid för hund ;)

2009-02-12 @ 13:17:01
Postat av: eira

Jag fattar att du vill ha hund. jag fick tjata i 16 ar, sa ha talamod och kop sen nar du flyttar hemifran, jag hjalper dig sen! kram kram fr eira

2009-03-05 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0